Bellevue

• Nouvelle série qui vient de débuter.

alt text

Synospis : Une petite ville d’où les “bonnes gens” vivent “comme il faut” et s’assurent que leurs voisins le font aussi.
    Ajout pour dire que c’est un “transgender crime drama” (voir second post)

• Team

Ce synopsis d’Allocine qui n’explique rien du tout.

donc je mets celui d’imdb :

Thrilling and eerie, Bellevue is a mystery set in a small blue-collar town with a lot of ‘good people’ who ‘live right’ and take it upon themselves to make sure the neighbours do too.
    Driving the series is Detective Annie Ryder (Anna Paquin), a cop whose intense and brazen personality has always been at odds with her hometown. When a transgender teen goes missing, Annie dives in to unravel the disappearance that suggests foul play, despite finding herself in a difficult position as she must cast suspicion on people she has known all her life. As the case pulls her further away from her family, she is also confronted by a mysterious person from her past with disturbing answers and a terrifying need to get inside her head.

En gros Paquin enquête sur la disparition d’un ou d’une ado transexuel(le) dans une ville assez bizarre.

• Elle peut toujours lire dans les pensées ou pas ?

• Team

N’empêche rien que d’entendre sa voix avec son accent me fout la nausée, je detestais tellement son perso dans True blood.

Pourtant c’est plutôt une bonne actrice mais je peux plus, c’est physique.

Il semble que votre connexion ait été perdue, veuillez patienter pendant que nous vous re-connectons.